U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Stichting Vrijstad Culemborg

Sport en recreatie

voor mensen

met een beperking

Stichting Vrijstad opgericht 28 juni 1977

i.v.m het Coronavirus zij alle activiteiten van Stichting Vrijstad tot 1 juni stopgezet !!!!

Verslag PlaybackSoos

Vrijdag 15 februari was het gezellig druk bij de soos, het was namelijk de voorronde voor de grote Playbackshow bij de Blauwlappen. De deelnemers hadden geoefend om zo goed mogelijk hun nummer te playbacken. Na binnen komst van de Prinsen, dansgarde en Raad kon men deelnemen aan de polonaise. Met DJ Igor aan de knoppen kon de playbackwedstrijd beginnen. Na dat de deelnemers hun nummer hadden geplaybackt ging de jury in beraad.

Jeugdprins Jayden V las de uitslag voor van de 17 deelnemers mochten er 9 door naar de grote Playbackshow tijdens het Carnaval op maandagmorgen 4 maart. Hij noemde de winnaars op zij kregen allemaal een medaille.

Maar de winnaar Bas Klaver ontving de wisselbeker voor zijn geweldige presentatie van zijn lied O ik ben zo vrolijk van Herman van Veen.