U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Stichting Vrijstad Culemborg

Sport en recreatie

voor mensen

met een beperking

Stichting Vrijstad opgericht 28 juni 1977

i.v.m het Coronavirus zij alle activiteiten van Stichting Vrijstad tot 1 juni stopgezet !!!!

De vertrouwenspersoon......

Lastiggevallen? Praat erover

Grappen over je lijf... zoenen die je niet wilt...
Ken je dat? Iemand maakt een opmerking waarbij je je ongemakkelijk voelt. Of een grap die over je lijf gaat. Iemand raakt je steeds aan, of zoent je, terwijl je dat liever niet hebt. Dat soort aandacht, waar je je niet prettig bij voelt, noemen we seksuele intimidatie. Het kan zijn wat iemand doet, maar ook wat iemand zegt.

Vertrouwenspersoon
Binnen de vereniging is besloten om een personen aan te stellen, als aanspreekpunt. Dit is Elly Rouwenhorst je kunt  haar benaderen  als je vragen en of opmerkingen wilt maken over seksuele intimidatie. Zij is regelmatig aanwezig tijdens verenigingsactiviteiten, wat het direct aanspreken vergemakkelijkt. Zij kijkt naar wat je nodig hebt en, indien nodig, je helpen om contact te leggen met de vertrouwenspersoon.

Vertrouwenspersoon voor Stichting Vrijstad
 Jolanda van der Velden-Bijl

Aanspreekpunt vertrouwenspersoon binnen S.V.
 Elly Rouwenhorst

Zoekt u contact met de vertrouwenspersonen klik dan op Vertrouwenspersoon dan nemen zij contact met u op.