U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Stichting Vrijstad Culemborg

Sport en recreatie

voor mensen

met een beperking

Stichting Vrijstad opgericht 28 juni 1977

i.v.m het Coronavirus zij alle activiteiten van Stichting Vrijstad tot 1 juni stopgezet !!!!
Zaalsport

De activiteiten in de zaal zijn naar beperking  ingedeeld. De spelvormen voor de deelnemers met een verstandelijke beperking zijn anders van opzet en afgestemd op de mogelijkheden van de groep. De deelnemers met een lichamelijke beperking hebben een andere benadering van sportbeoefening, veelal met gebruik van sportrolstoelen. Uiteraard staan ook bij deze sportactiviteiten de deelnemers centraal. De hoofdleider/ster, bijgestaan door een vaste groep vrijwillige leiding, is verantwoordelijk voor de gang van zaken. Beide groepen sporten op woensdagavond van 19.00 tot 20.00 uur in Sporthal  Interwey, Sportlaan 1 te Culemborg.

Mocht u na het lezen van deze informatie nog vragen hebben over de zaalsport stel dan uw vraag  (klik op) Contact  .
Wij zullen ons best doen deze z.s.m. te beantwoorden.